صفحه اصلی عناوین مطالب اخبار ایران وجهان اخبار اردبیل اخباربخش ارشق سیاسی حوادث اجتماعی فرهنگی اقتصادی ورزشی
پیشخوان مطبوعات
مطبوعات استان

بزودی

محل لوگوی ما

رضی

تبلیغات

شمالغرب

ارشق نیوز

حدیث روز
حدیث موضوعی
نیازمندی ها

ارز

ماشین

خلافی

حقوق

جدیدترین مطالب
سوال از شما پاسخ از مسئولین

مروری بر مهمترين عناوین خبری روز جمعه باشگاه خبرنگاران

 
مهمترين عناوین خبری باشگاه خبرنگاران که در روز جمعه منتشره شده موضوعاتي چون: پایان گفتگوهای دوجانبه ایران با هیئت‌ اروپایی، آغاز گفتگو با هیئت آمریکایی/ ظریف: اراده مهم‌ترین عامل موفقیت در مذاکرات است، خودنمایی دو پیشکسوت بر پرده سینما/ جشن خانه سینمایی ها و... است.

:
متن كامل خبر
[ جمعه 26 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 19:45 ] [ رضی نیوز ]

تیم ایرانی چانه‌زنی نمی‌کند اما آمریکا هنوز طلبکار است!/ صدور مجوز توسعه دانشگاه تهران با وام خارجي

منافع 6 هزار شرکت آلمانی تحریم روسیه را وتو کرده است،صدور مجوز توسعه دانشگاه تهران با وام خارجي،دردسر پورشه و مرگ بازیگر آمریکایی،روش جالب آموزش لبخند به پرستاران چینی و ...خبر ویژه های برخی روزنامه های چهارشنبه هستند که میتوانید اینجا بخوانید.

:
متن كامل خبر
[ چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 14:43 ] [ رضی نیوز ]

مشکل پرداخت نشدن یارانه نقدی نیروهای مسلح مربوط به سازمان هدفمندی یارانه‌ها نیست بلکه این موضوع مربوط به اختلال در سامانه بانک‌های طرف قرارداد آن‌هاست.

:
متن كامل خبر
[ سه شنبه 23 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 14:12 ] [ رضی نیوز ]

مدیر سامانه هوشمند سوخت در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از راه اندازی بیش از ۶۰۰ هزار دستگاه کیف الکترونیکی خرید سوخت در جایگاه ها خبر داد و اعلام کرد: برنامه‌ریزی برای خرید بلیط اتوبوس و مترو با کارت هوشمند سوخت در دستور کار قرار گرفته است.


:
متن كامل خبر
[ دو شنبه 22 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 22:47 ] [ رضی نیوز ]

رضي نيوز :صفحه اول روزنامه های سیاسی - اجتماعی کشور که در روی کیوسک مطبوعات عرضه شده است تصویر صفحه اول آنها در ذیل آمده است.


:
متن كامل خبر
[ دو شنبه 22 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 10:35 ] [ رضی نیوز ]

 

رضي نيوز: به اطلاع  كليه ي عزيزان فعال در حلقه هاي صالحين مي رساند چنانچه متقاضي تسهيلات تكميلي اشتغالزايي ميباشند......


:
متن كامل خبر
[ دو شنبه 22 ارديبهشت 1393برچسب:بخش ارشق,رضي نيوز, ] [ 22:58 ] [ رضی نیوز ]

رضی نیوز:  یک مقام مسئول در وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه دولت تا پیش از ماه مبارک رمضان و در نیمه دوم خردادماه، دومین سبد توزیع کالا را عرضه خواهد کرد، گفت: در این سبد به مناسبت ماه مبارک رمضان، برنج، روغن، مرغ، خرما توزیع خواهد شد.


:
متن كامل خبر
[ دو شنبه 22 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 8:46 ] [ رضی نیوز ]

نشریات استان در هفته سوم اردیبهشت ماه

مدیران نشریه که علاقمند هستند نشریات آنها در سایت “ رضي نيوز ” نمایش داده می شود می توانند نشریه خود را بصورت jpg به نشانی اللکترونیکی این سایت به آدرس arshagh75@gmail.com ارسال کنند.


:
متن كامل خبر
[ یک شنبه 21 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 5:54 ] [ رضی نیوز ]

   رضی نیوز:  براساس تصویب این شورا ،شهریه سال تحصيلي95-94 و پس از آن براي كليۀ مراكز آموزش عالي دولتي و غيردولتي باید توسط هيأت امناي آنها تعيين شده و حداكثر تا پايان اسفند ماه 93 مصوبات هيات امنا برای درج در دفترچه راهنماي آزمون سازمان سنجش آموزش كشور به دفتر گسترش آموزش عالي ارسال شود. 


:
متن كامل خبر
[ یک شنبه 21 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 5:32 ] [ رضی نیوز ]

رضی نیوز: سرپرست فرمانداری مشگین شهر از اجرای شش طرح و پروژه مهم در این شهرستان در سال جاری خبر داد.


:
متن كامل خبر
[ یک شنبه 21 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 5:27 ] [ رضی نیوز ]
خبرآنلاین: جوهامر الکتروکروزر از یکی از عجیب‌ترین طراحی‌های موتورسیکلت بهره می‌برد. این موتورسیکلت اتریشی در ماه فوریه / بهمن گذشته در موتورشوی لینز رونمایی شد و به زودی روانه بازار خواهد شد.

علاوه بر طراحی عجیب و غریب کلاسیک و مدرن، خصوصیات دیگر آن نیز قابل توجه است. در این مدل از داشبوردهای معمول خبری نیست و اطلاعات سرعت و شارژ روی آینه‌ها به نمایش در می‌آیند (فکرش را بکنید اگر آینه‌ها بشکنند، هزینه تعویض آن‌ها چقدر خواهد شد؟!).

در قسمت جلو شاهد سیستم فرماندهی و سیستم تعلیق HCS هستیم. در نتیجه عملیات ترمزگیری از فشار‌های سیستم تعلیق به خوبی جدا شده، اما استفاده از HCS به مراتب گران قیمت‌تر از چنگال‌های معمول است.

ویژگی طلایی این موتورسیکلت پک باتری آن است. جوهامر که از باتری ۱۲٫۷ کیلوواتی تغذیه می‌کند، جزو نخستین موتورسیکلت‌های الکتریکی است که با هر شارژ کامل قادر است ۲۰۰ کیلومتر را پشت سر بگذارد. این رقم بسیار قابل توجهی برای موتورسواران است چرا که ۲۰۰ کیلومتر در یک موتورسیکلت بنزینی با مصرف سوخت بالایی طی می‌شود.

پک باتری توسط خود کمپانی طراحی شده و امکان تولید محصول دومی را برای آن به وجود می‌آورد. عمر تضمین شده این باتری ۲۰۰ هزار کیلومتر یا به عبارتی ۴ سال است.

از طرف دیگر منبع تامین نیروی الکتریکی جوهامر در توپی چرخ عقب آن جاسازی شده و مانند یک سیستم ترمز احیا کننده (ژنراتور) عمل می‌کند. پک باتری به خوبی زیر بدنه پنهان شده و ظاهری یکدست، حساب شده و منظم در جوهامر ایجاد کرده است.

همان طور که مشخص است این موتورسیکلت دو پدال دارد که یکی عقب‌تر و دیگری جلوتر است. پدال عقب برای یک سواری استاندارد طراحی شده که طی آن، که راننده کاملا صاف نشسته و بر سواری مسلط است. پدال جلو هم برای سواری‌های راحت‌تر و لذت بخش‌تر مانند گشت در بزرگراه طراحی شده تا راننده بتواند به عقب متمایل شده و پاهایش را به سمت جلو بکشد. این ویژگی تاکنون در کم‌تر موتورسیکلت الکتریکی دیده شده است. به کار گیری این پدال‌ها یک بار دیگر یادآور می‌شود که جوهامر نیازی به کنترل از طریق پا ندارد. در حقیقت در حالی که موتورسوار به پاهایش استراحت می‌دهد مثل دوچرخه از فرمان برای ترمزگیری استفاده می‌کند.

خوب حالا بابت چنین طراحی ناب و امکانات بدیع چه مبلغی باید پرداخت شود؟ پک‌های بزرگ باتری، آینه‌های داشبوردمانند جالب و سیستم HCS کار خود را کرده‌اند! مدل ۸٫۳ کیلوواتی ۳۱,۸۶۰ دلار و نسخه Big Daddy 12.7 کیلوواتی ۳۴,۶۳۰ دلار قیمت گذاری شده است.

علاقه مندان به سواری با این موتورسیکلت سبز می‌توانند در تور کمپانی شرکت کنند و با پرداخت ۴۲۰ دلار یک دور با آن بزنند. البته صبح آن روز هم به یک تور بازدید از کمپانی خواهند رفت.


:
[ جمعه 19 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 15:5 ] [ رضی نیوز ]
 

:
[ جمعه 19 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 15:0 ] [ رضی نیوز ]

رضي نيوز: همزمان با سالروز تشکیل بسیج سازندگی طرح های اقتصاد مقاومتی شهرستان مشگین شهر با فرمان سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین افتتاح شد.


:
متن كامل خبر
[ جمعه 18 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 14:43 ] [ رضی نیوز ]

رضی نیوز:هر چند در سال های دور شمار اندکی از جوانان روستایی منطقه ارشق برای کار و اشتغال به شهرها مهاجرت می کردند اما در سال های اخیر این مهاجرت فزونی یافته بطوریکه اکنون بسیاری از روستاهای ارشق خالی از سکنه جوان است.


:
متن كامل خبر
[ پنج شنبه 9 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 13:8 ] [ رضی نیوز ]


رضی نیوز:مهاجرت بی رویه یك بیماری اجتماعی است كه عامل بسیاری از نابسامانیهای سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی است كه در كشور ما نیز در طول سالهای گذشته وجود داشته و متاسفانه  در سالهای اخیر  به دلایل متعدد تشدید گردیده است .



:
متن كامل خبر
[ پنج شنبه 8 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 13:1 ] [ رضی نیوز ]